czwartek, 14 listopada 2013

DZIEŃ 17

Dzisiaj się na prawdę popisałem. Przekonany o potędze swojej pamięci nie zrobiłem sobie rozpiski na trening - dodatkowo zestaw (Hera), który robiłem pierwszy raz. 
W wyniku tego doskonałego przygotowania kompletnie pokręciłem kolejność i liczbę ćwiczeń.

Zrobiłem 4 serie (już nie dałem rady zrobić piątej bo byłem przekonany, że taka jest kolejność i liczba powtórzeń)

Moja jedna seria wyglądała tak:

skoki 
bieg 400 m 
60 s przerwa 
skoki
bieg 400 m 
60 s przerwa 

Jednym słowem w jednej serii robiłem 2 normalne;) - o ilości niecenzuralnych słów wypowiedzianych pod adresem "Hery" nawet nie wspomnę 

Trening udało mi się ukończyć w 45 min - wyglądałem jak bym wpadł do basenu. Nie za bardzo wiem co wpisać więc przyjmuję w tym ćwiczeniu 30 min jako punkt odniesienia. 

Dodatkowo zauważyłem, że program dowalił mi dodatkowy trening w tym tygodniu : Hades + Leg Lever Max , ale nie wiem czy to nie jest jakiś błąd bo miałem to w poniedziałek już - jednak skoro "Trener zaleca" to chyba zostanie wykonany. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz