piątek, 8 listopada 2013

DZIEŃ 11

Dzisiaj mam dzień wolny. Jutro ostatni zestaw tygodnia 2 , Poseidon i Burpiee Max. Zobaczymy jak będzie, zwłaszcza z burpiees. 

Zauważyłem, że sporo osób interesuje się treningiem Freeletics i postanowiłem dokładniej publikować swoje wyniki i postępy tak aby można było łatwo i szybko odszukać to co najbardziej interesujące:) Nie każdy w końcu ma ochotę czytać moje przemyślenia. 

W górnym menu dodałem stronę Ćwiczenia i Wyniki gdzie będę prezentował dokładne postępy i twarde dowody na to czy system działa czy nie:). Na jednym z blogów, ktoś napisał, że liczby nie kłamią dlatego przedstawiam same suche fakty.  

Wkrótce kolejna strona, na której będę publikował zdjęcia z każdego tygodnia:) 

5 komentarzy:

  1. Witam!
    Właśnie znalazłem kolejny blog o Freeletics:)
    Powiedz jaki program treningowy wykupiłeś? Domyślam się, że Strength, ale masz kolejność zestawów, której do tej pory jeszcze nie widziałem. W drugim tygodniu już Uranos? Nieźle:]
    Ja zaczynam właśnie 17ty tydzień (licząc z 5cioma próbnymi) C&S, ale w ogóle nie będę miał zestawu Uranos w planie. Zrobię go po skończeniu 20tego tygodnia, a potem planuję zrealizować program Strength.

    Z chęcią poobserwuję Twoje zmagania, więc dodam sobie ten blog do subskrypcji na bloggerze;)
    Widziałem już kilka polskich i zagranicznych blogów o FL, które niestety utknęły w miejscu, bo autorzy nie dali rady z FL:/

    Trzymam kciuki za Twoją wytrwałość w realizowaniu planu treningowego!
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zauważyłem Twój odnośnik "ćwiczenia i wyniki", gdzie napisałeś że to program C&S.
    Wow! Jestem pod wrażeniem jak definitywnie różni się ten program od mojego.

    OdpowiedzUsuń
  3. No zmienili go jakieś 2 tyg temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmienili lub zestawy są losowane, ja też się zastanawiam na jakiej zasadzie to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na stronie FL jest fragment :
    From now on, your training instructions will be adapted to your personal progress, strengths and weaknesses. Predefined training plans belong to the past. You will progress faster than ever.
    Możliwe, że jest to tylko trick marketingowy ale... Możliwe, że istnieje jakiś skrypt, który porównuje wyniki innych użytkowników z naszymi oraz ich zestawy i postępy i na podstawie tego dopiera zestawy do kolejnych tygodni - chciałbym wierzyć, że tak jest.
    Z drugiej strony może to być też zwyczajnie próba ochrony przed publikowaniem zestawów na blogach itp... Tak aby pokazać, że lepiej wykupić dostęp premium. A prawda jest taka, że zestawy są losowane przypadkowo - czyli stara zasada: "jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze";)

    OdpowiedzUsuń