poniedziałek, 4 listopada 2013

DZIEŃ 7 - Początek tygodnia 2

Dzisiaj początek kolejnego tygodnia z freeletics. 

Plan do wykonania: 

Poniedziałek: 2X SITUP MAX
Wtorek: DIONE
Czwartek: URANOS
Sobota: POSEIDON + BURPIEE MAX

Przy okazji dokonałem z samego rana pomiaru wagi, która obecnie wynosi 78,5kg

Ponieważ grafik jest napięty dzisiaj już wykonałem pierwszą sesję treningową. Do zaliczenia miałem zadanie polegające na wykonaniu jak największej ilości skłonów w czasie 300 sekund. Ponieważ ostatecznie do wykonania były 2 podejścia udało mi się zrobić 204 skłony w czasie 600 sekund (104 +100) z czego drugie podejście robiłem po 7 minutowej przerwie i nie zostało zaliczone na poziomie najwyższej intensywności (*). 

W porównaniu z listą najlepszych wyników na świecie TOP10 - 300 skłonów w 300 sekund standardowo czuję się "cienkim bolkiem". Ponad to wydaję mi się, że raczej powinienem przywyknąć do tego stanu, przynajmniej jeszcze przez jakiś czas. 

Mój wynik: Pierwsze podejście 104* , Podejście drugie 100
Uwagi: Pora pogodzić się z faktem, że jednak nie byłem tak wysportowany jak mi się wydawało. Najważniejsze jednak, że teraz może już być tylko lepiej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz