poniedziałek, 2 grudnia 2013

DZIEŃ 35 - ZDJĘCIA początek Week 6

Ten kto wymyślił trening Kronos jest chyba zdrowo jebnie$@# - no może bardziej dając go człowiekowi w 35 dniu treningu. Generalnie strasznie brakuje mi energii i mocy. Myślę, że jest to spowodowane bardzo słabym odżywianiem. Mam w planie zrobić z tym porządek od tego tygodnia ale nie jest to takie łatwe. Dodatkowo ogarnęło mnie poczucie, że nie ma żadnych efektów jakich się spodziewałem. Wiadomo każdy oczekuje cudu;) 

Mój wynik : KRONOS 1H07M
Uwagi: Pierwszy raz zrobienie treningu zajęło mi ponad 1 godzinę. Dodatkowo 100 pull upsów:) "już biegnę i robię" - zrobiłem 20 na drążku resztę dokończyłem na maszynie obciążeniem 50kg. Jest ciężko czuję się trochę wymęczony treningami ale nie ma co się poddawać trzeba robić dalej. Możliwe, że właśnie to jest przełom i jak teraz dam radę to już się nie poddam do końca i dalej.

Wrzucam jeszcze 3 zdjęcia w tych samych miejscach dla porównania



1 komentarz:

  1. Kronos to chyba najtrudniejszy zestaw z FL; jest też najwyżej punktowany w aplikacji FL.
    100pullups - na samą myśl przełykam ślinę;)
    Szkoda, że w moim planie treningowym go nie było. Jak tylko skończę plan C&S to od razu biorę się za ten zestaw żeby zobaczyć jak mi pójdzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń